sexta-feira, 28 de junho de 2013

Das coisas amorosas...Loving things...

...dele:

De manhã, mal tinha aberto os olhos e disse gentilmente em tom de segredo ao seu ouvido
- Amo-te
E ele, ainda meio a dormir, sem abrir os olhos respondeu
- Chiuuuuu!

           ahahahahahahhahahahhahahahahhahahaahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahah

...dela:

Quando não sabemos ouvir e aceitar um elogio...
- Mamã está tão bonita hoje!
(Obrigada filha, obrigada...disse eu agradecida e de repente salta-me este comentário à mente "é que nos outros dias ando mesmo horrorosa... obrigada por me relembrares... hehehehe" )




_____________________________________ " _____________________________________
and for those non portuguese speaking...

...from him:

Waking up, I opened my eyes and said gently wispering in his ear
- I love you
And he, still half asleep, answered me
- Shushhhhhhhhhhhhh

ahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah

... from her:

When you don't know how to listen and receive a compliment...
- Mommy, you look so pretty today

(Thank you baby, thank you ...i said proudly, but suddenly this comments pops up on my mind " like i know the rest of the days i look simply awfull... thanks for reminding me... hehehehehe")

Sem comentários:

Enviar um comentário